[TITLE]


ЗАТВЕРДЖЕНО:

                                                                                                                                  Наказ начальника

Криворізького міського

управління юстиції

від 03.10.2011 № 471

                                                                                                                 

ПОРЯДОК

особистого прийому громадян керівниками та спеціалістами

апарату Криворізького міського управління юстиції

 

 1.     Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян керівниками та спеціалістами апарату Криворізького міського управління юстиції (далі – Управління).

2.     Прийом громадян начальником управління, його заступником та начальником відділу та спеціалістами Управління здійснюється у визначені дні та години згідно з графіком, затвердженим наказом начальника Криворізького міського управління юстиції.

3.     Начальник управління, його заступник та начальник відділу здійснюють прийом громадян з питань своєї компетенції.

4.     У разі відсутності начальника управління, його заступника, начальника відділу особистий прийом громадян здійснюють уповноважені ними посадові особи.

5.     Організація проведення особистого прийому громадян начальником управління, його заступником та начальником відділу здійснюється спеціалістами відділу з організаційних питань, які проводять попередню бесіду з заявником з метою з’ясування прізвища, ім'я, по батькові, місця проживання громадянина, змісту порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення, визначається посадова особа чи орган державної влади до компетенції яких належить вирішення питання. Під час особистого прийому громадян начальником, його заступником та начальником відділу Управління, спеціалісти відділу з організаційних питань заповнюють картку особистого прийому заявника. Картки з особистого прийому інших посадових осіб заповнюють спеціалісти відповідних відділів та надають для реєстрації у відділ з організаційних питань.

6.     У першочерговому порядку здійснюється прийом таких категорій громадян:
- жінки, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня»;

-   інваліди Великої Вітчизняної війни;

-   Герої соціалістичної праці;

-   Герої Радянського Союзу;

-   Герої України.

7.     Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.

8.     У особистому прийомі може бути відмовлено на таких підставах:

-   повторне звернення одного й того самого громадянина з питання, що вже надавалося ним до Управління для розгляду та опрацювання й було вирішено по суті;

-   звернення особи, визнаної судом недієздатною (за винятком випадків, коли від імені особи діє офіційно призначений представник, повноваження кого оформлені в порядку, встановленому чинним законодавством).

9.     Забороняється відмова громадянинові в особистому прийомі з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

10.  Під час особистого прийому громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу.

          У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках із такими і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.

          Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.

11.       Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).

12.       Якщо вирішити порушене у зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати такого розгляду громадянинові за його згодою надається усна або письмова відповідь.

13.       Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення поставлених громадянином питань посадова особа може залучати до їх розгляду працівників відповідних відділів Управління або одержувати від них необхідну інформацію.

14.       Якщо розв’язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Управління, посадова особа пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і по змозі сприяє в цьому (дає адресу, номер телефону тощо).

15.       Письмові та усні звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому, передаються до відділу з організаційних питань для реєстрації. Спеціалісти Управління, яким подається на розгляд звернення з особистого прийому, зобов’язані у встановлені законом строки направляти заявникам відповіді та повідомляти про результати розгляду звернення відділ з організаційних питань, який здійснює контроль за дотриманням термінів виконання рішень посадових осіб.

16.       Штамп «Прийнято на особистому прийомі» за формою, наведено у додатку, проставляється на першому аркуші звернення, поданого на особистому прийомі, та на першому аркуші копії цього звернення.

17.       Посадові особи управління, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про державну службу», указом Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Положенням про Головні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній республіці Крим, в областях, мм. Києві та Севастополі, затвердженим наказом міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/5 «Про затвердження положень про територіальні органи Міністерства юстиції України» та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 за № 759/19497, Положенням про Криворізьке міське управління юстиції, іншими нормативно-правовими актами.

18.       Посадові особи управління несуть персональну відповідальність згідно з чинним законодавством за недотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів щодо здійснення особистого прийому громадян і розгляду їх звернень.


         Головний спеціаліст                                                           І.М. Криворучко

 

         ПОГОДЖЕНО:

         Начальник відділу

         з організаційних питань

         Криворізького міського

         управління юстиції                                                               А.М. Немченко